Postepowanie Kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Dobrej
Data publikacji 26.11.2012
KOMENDANT KOMISARIATU POLICJI W DOBREJ
OGŁOSZENIE Nr 1
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI
W TURKU
z dnia 26 listopada 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego
na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Dobrej
Komendy Powiatowej Policji w Turku
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Dobrej Komendy Powiatowej Policji w Turku ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
§ 1
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1. pełniący służbę w Policji,
2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
3. w zakresie wymagań pożądanych:
a. co najmniej 20-letni staż służby w Policji,
b. co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w pionie służby kryminalnej,
c. doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem,
d. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE;
4. ponadto wskazane jest posiadanie:
a. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
b. wykształcenia wyższego o kierunku prawniczym lub administracyjnym.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja powinna zostać opracowana w oparciu o postanowienia regulaminu Komendy Powiatowej Policji w Turku oraz Komisariatu Policji w Dobrej. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji,
w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji lub WWW.isp.policja.pl);
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu
i Zasad Przeprowadzania postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.wilkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji lub www.isp.policja.pl);
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
§ 3
Komendant Powiatowy Policji w Turku w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikającym z karty opisu stanowiska pracy):
1. organizowanie i nadzorowanie pracy Komisariatu Policji w Dobrej;
2. podejmowanie działań związanych z zapobieganiem i ujawnianiem przestępczości na terenie działania Komisariatu Policji w Dobrej KPP w Turku;
3. dokonywanie okresowych i bieżących ocen, analiz stanu zagrożenia przestępczością
w podległym rejonie oraz wypracowanie kierunków działań zmierzających do jego poprawy;
4. współpraca i utrzymywanie bieżącego kontaktu z Naczelnikami Wydziałów Komendy Powiatowej Policji w Turku oraz Komendantem Komisariatu Policji w Tuliszkowie,
w celu wymiany informacji, spostrzeżeń, doświadczeń jak również udzielania pomocy przy realizacji spraw;
5. inspirowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami w zakresie organizacji
i pełnienia służby oraz osiąganych efektów przez policjantów, w tym dokonywanie ocen sposobu i stopnia realizacji zadań;
6. organizacja i nadzór nad działaniami podejmowanymi w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego w terytorialnym zasięgu działania komisariatu;
7. opracowanie okresowych harmonogramów i planów pracy komisariatu oraz ocen
i sprawozdań z realizacji zadań;
8. reprezentowanie komisariatu podczas uroczystości państwowych i resortowych organizowanych przez organy administracji rządowej, samorządowej, Komendę Powiatową Policji w Turku;
9. współdziałanie z administracją samorządową oraz innymi organami i instytucjami publicznymi w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości;
10. dbałość o stan dyscypliny i postawy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać
w terminie do dnia 11 grudnia 2012 roku w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Turku lub przesyłać drogą pocztową na adres „Komenda Powiatowa Policji w Turku, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Legionów Polskich 3, 62-700 Turku,
z dopiskiem postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji
w Dobrej, KPP w Turku „nie otwierać w sekretariacie” (liczy się data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP w Turku , tel. 063-289-82-325.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 28 grudnia 2012 roku.
Komendant
Powiatowy Policji w Turku
mł. insp. Grzegorz GIBASZEK
OGŁOSZENIE Nr 1
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI
W TURKU
z dnia 26 listopada 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego
na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Dobrej
Komendy Powiatowej Policji w Turku
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Dobrej Komendy Powiatowej Policji w Turku ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
§ 1
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1. pełniący służbę w Policji,
2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
3. w zakresie wymagań pożądanych:
a. co najmniej 20-letni staż służby w Policji,
b. co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w pionie służby kryminalnej,
c. doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem,
d. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE;
4. ponadto wskazane jest posiadanie:
a. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
b. wykształcenia wyższego o kierunku prawniczym lub administracyjnym.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja powinna zostać opracowana w oparciu o postanowienia regulaminu Komendy Powiatowej Policji w Turku oraz Komisariatu Policji w Dobrej. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji,
w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji lub WWW.isp.policja.pl);
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu
i Zasad Przeprowadzania postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.wilkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji lub www.isp.policja.pl);
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
§ 3
Komendant Powiatowy Policji w Turku w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikającym z karty opisu stanowiska pracy):
1. organizowanie i nadzorowanie pracy Komisariatu Policji w Dobrej;
2. podejmowanie działań związanych z zapobieganiem i ujawnianiem przestępczości na terenie działania Komisariatu Policji w Dobrej KPP w Turku;
3. dokonywanie okresowych i bieżących ocen, analiz stanu zagrożenia przestępczością
w podległym rejonie oraz wypracowanie kierunków działań zmierzających do jego poprawy;
4. współpraca i utrzymywanie bieżącego kontaktu z Naczelnikami Wydziałów Komendy Powiatowej Policji w Turku oraz Komendantem Komisariatu Policji w Tuliszkowie,
w celu wymiany informacji, spostrzeżeń, doświadczeń jak również udzielania pomocy przy realizacji spraw;
5. inspirowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami w zakresie organizacji
i pełnienia służby oraz osiąganych efektów przez policjantów, w tym dokonywanie ocen sposobu i stopnia realizacji zadań;
6. organizacja i nadzór nad działaniami podejmowanymi w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego w terytorialnym zasięgu działania komisariatu;
7. opracowanie okresowych harmonogramów i planów pracy komisariatu oraz ocen
i sprawozdań z realizacji zadań;
8. reprezentowanie komisariatu podczas uroczystości państwowych i resortowych organizowanych przez organy administracji rządowej, samorządowej, Komendę Powiatową Policji w Turku;
9. współdziałanie z administracją samorządową oraz innymi organami i instytucjami publicznymi w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości;
10. dbałość o stan dyscypliny i postawy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać
w terminie do dnia 11 grudnia 2012 roku w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Turku lub przesyłać drogą pocztową na adres „Komenda Powiatowa Policji w Turku, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Legionów Polskich 3, 62-700 Turku,
z dopiskiem postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji
w Dobrej, KPP w Turku „nie otwierać w sekretariacie” (liczy się data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP w Turku , tel. 063-289-82-325.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 28 grudnia 2012 roku.
Komendant
Powiatowy Policji w Turku
mł. insp. Grzegorz GIBASZEK