Konkurs na stanowiski Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji KPP Turek
Data publikacji 03.01.2013
OGŁOSZENIE Nr 1/2013
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI
W TURKU
z dnia 3 stycznia 2013 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego
na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji
Komendy Powiatowej Policji w Turku
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Turku ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
§ 1
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1. pełniący służbę w Policji,
2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
3. w zakresie wymagań pożądanych:
a. posiadający co najmniej 15-letni staż służby w Policji,
b. posiadający co najmniej 8-letnie staż służby w pionie prewencji
c. posiadający co najmniej 5-letni staż na stanowisku kierowniczym
w komórkach lub jednostkach organizacyjnych Policji,
d. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE;
4. ponadto wskazane jest posiadanie:
a. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja powinna zostać opracowana w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji,
w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej WWW.isp.policja.pl, w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji”);
5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej objętej postępowaniem (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu
i Zasad Przeprowadzania postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczonym na stronie internetowej www.wilkopolska.policja.gov.pl w zakładce Praca w Policji lub www.isp.policja.pl);
6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu);
§ 3
Komendant Powiatowy Policji w Turku w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikającym z karty opisu stanowiska pracy):
1. kierowanie pracą Wydziału Prewencji Komendy, zapewniając mu sprawne funkcjonowanie i właściwą realizację zadań wynikających z regulaminu jednostki, oraz szczegółowych zadań Wydziału;
2. analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu tureckiego, diagnozowanie przyczyn niekorzystnych zjawisk i proponowanie rozwiązań;
3. organizowanie, planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wykonania zadań oraz dokumentacji prowadzonej przez Zespół Dyżurnych;
4. tworzenie warunków do sprawnego i skutecznego rozpoznania i zwalczania przestępczości i demoralizacji nieletnich oraz zjawisk patologii społecznych;
5. organizowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie działań Policji w zakresie zapobiegania i zwalczania wykroczeń;
6. organizowanie stanowiska kierowania Komendy Powiatowej Policji w Turku, zapewnienie ciągłości pracy służby dyżurnej oraz podnoszenie jej efektywności;
7. podejmowanie współpracy w zakresie realizowanych zadań z przedstawicielami władz administracyjnych, samorządowych oraz organizacjami społecznymi.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać
w terminie do dnia 18 stycznia 2013 roku w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Turku lub przesyłać drogą pocztową na adres „Komenda Powiatowa Policji w Turku, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Legionów Polskich 3, 62-700 Turku,
z dopiskiem postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji KPP w Turku „nie otwierać w sekretariacie” (liczy się data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia KPP w Turku , tel. 063-289-82-325.
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 stycznia 2013 roku.
Komendant
Powiatowy Policji w Turku
mł. insp. Grzegorz GIBASZEK
mł. insp. Grzegorz GIBASZEK