Aktualności

Konkurs na logo Otwartych Międzynarodowych Mistrzostw Polski Policji w Siatkówce Plażowej Turek 2013

Data publikacji 03.01.2013
gwiazdaKomendant Powiatowy Policji w Turku wspólnie ze Starostą Powiatu Tureckiego oraz Burmistrzem Miasta Turku ogłasza konkurs na opracowanie Logo Otwartych Międzynarodowych Mistrzostw Polski Policji w Siatkówce Plażowej- Turek 2013. Prace konkursowe powinny trafić na nośnikach danych do dnia 18 stycznia 2013 roku do sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji wraz ze specjalnym formularzem zgłoszeniowym, który będzie również dostępny na miejscu do wypełnienia . Komisja konkursowa dokona wyboru najciekawszej pracy (znaku graficznego), który będzie stanowił znak rozpoznawczy i promocyjny Mistrzostw. Wszystkich chętnych zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie. Poniżej zamieszczamy Regulamin Konkursu.

REGULAMIN
 
konkursu na opracowanie logo
OTWARTYCH MIÊDZYNARODOWYCH MISTRZOSTW POLSKI POLICJI
W  SIATKóWCE PLAŻOWEJ-TUREK 2013
 
 
I. Organizator konkursu:
Komenda Powiatowa Policji w Turku
ul. Legionów Polskich 3
62-700 Turek
Starostwo Powiatowe w  Turku
Urząd Miejski w Turku
 
 
II. Cel konkursu:
1.Cel konkursu: opracowanie elementu identyfikacji wizualnej dla Otwartych Międzynarodowych Mistrzostw Polski  Policji w  Siatkówce Plażowej-Turek 2013 w postaci logo.
2. Zastosowanie logo do celów identyfikacyjnych, informacyjnych i promocyjnych Mistrzostw. Stosowane będzie także w prasie, telewizji oraz internecie. Projekty logo powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, folderach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach itp.). Wybrane logo będzie stanowić element identyfikacji Mistrzostw
 
III. Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs adresowany jest do młodzieży szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych oraz osób dorosłych, w tym do grafików oraz plastyków profesjonalnych jak i nieprofesjonalnych.
2. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:
a) zapoznały się z niniejszym Regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia,
b) dostarczyły wraz z projektem opracowanego logo wypełnione zgłoszenie konkursowe, które stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu.
3. Uczestnikami konkursu nie mogą być członkowie Komisji Konkursowej.
4. Konkurs jest bezpłatny.
5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją jego warunków, a własność nagrodzonego dzieła wraz z prawami autorskimi z chwilą wyłonienia zwycięzcy przechodzi na Organizatora.
6. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o zwycięzcy konkursu oraz umieszczanie tych informacji w materiałach reklamowych Organizatora, w mediach i internecie oraz do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu logo, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.
 
IV. Warunki ogólne:
1. Uczestnicy konkursu nadsyłając swoje prace, wyrażają tym samym zgodę na przetwarzanie przez Organizatorów swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do jego prawidłowego przeprowadzenia.
2. Zgłoszenie prac do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu i oświadczaniem, że prace zgłoszone do konkursu zostały wykonane osobiście przez zgłaszającego.
3. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszają one prawa osób trzecich (w szczególności praw majątkowych i autorskich).
 
V. Wymagania:
1. Projekty prac konkursowych należy przesyłać w formie elektronicznej w formacie jpg, bmp, wykonane w dowolnym programie graficznym. Ponadto praca może zostać dodatkowo wykonana w formie tradycyjnej na planszy formatu A5, A4 lub A3
2. Projekt logo wykonany komputerowo należy dołączyć na nośniku elektronicznym, tj. na płycie CD lub DVD.
3. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić dowolną liczbę prac, przy czym każda z prac musi być odpowiednio oznaczona (ponumerowana).
4. Do każdej pracy należy dołączyć:
-         opis i krótkie uzasadnienie użytej symboliki i kolorystyki,
-         dane osobowe autora (imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy, e-mail).
 
VI. Miejsce i termin składania prac konkursowych:
1. Prace konkursowe wraz z czytelnie wypełnioną i podpisaną Kartą Zgłoszenia należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Komendy Powiatowej Policji w Turku z dopiskiem: „Konkurs na Logo Mistrzostw” w terminie do 18 stycznia  2013 r. (decyduje data wpływu do siedziby Organizatora), bądź przesłać (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Turku
Ul. Legionów Polskich 3
62-700 Turek
2. Prace konkursowe nie spełniające wymagań, o których mowa w Regulaminie konkursu nie będą podlegały ocenie Jury.
3. Administrowanie danych osobowych uczestników konkursu przez Organizatora odbywać     się będzie wyłącznie w celach związanych z organizacją niniejszego konkursu.
 
VII. Kryteria oceny prac konkursowych
Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami oceny prac konkursowych:
1. Wartości projektowe: inspirowane oryginalnością, zasięgiem międzynarodowym zawodów  wśród środowisk policyjnych, rozwojem sportu i turystyki naszego regionu, oddanie specyfiki zawodów, elementów charakterystycznych, pomysłowość.
2. Wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania  i zapamiętywania.
3. Wartości użytkowe: niezależność od nośnika i środka powielania oraz przekazu, czytelność     w różnych skalach.
 
 
VIII. Skład Komisji Konkursowej i nagroda w konkursie:
1. Skład Komisji Konkursowej powołuje Komendant Powiatowy Policji w Turku.
2. Komisja Konkursowa dokonuje oceny prac złożonych przez uczestników konkursu zgodnie      z kryteriami oceny, o których mowa w pkt VI Regulaminu konkursu i wskazuje propozycję zwycięzcy konkursu, któremu zostanie przyznana nagroda.
3. Zwycięzca konkursu oraz osoby, których prace uzyskają wyróżnienia otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe (niespodzianki) podczas zakończenia Mistrzostw  w dniu 30 czerwca 2013 roku
4. Propozycja Komisji Konkursowej w zakresie oceny prac konkursowych podlega akceptacji przez Komendanta Powiatowego Policji w Turku. Decyzja Komendanta  jest ostateczna, a uczestnikom konkursu nie przysługuje prawo odwołania.
5. Z przebiegu konkursu Komisja Konkursowa sporządza protokół.
6. W skład Komisji Konkursowej nie mogą wchodzić osoby spokrewnione lub zależne służbowo w stosunku do uczestników konkursu.
 
IX. Rozstrzygnięcie konkursu:
1. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 31 stycznia 2013 r.
2. Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na głównej stronie internetowej
Komendy Powiatowej Policji w Turku: http://www.turek.policja.gov.pl  .O fakcie rozstrzygnięcia konkursu zwycięzca zostanie niezwłocznie poinformowany drogą telefoniczną.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zorganizowania wystawy pokonkursowej prezentującej najciekawsze prace konkursowe wybrane przez Komisję Konkursową..
5. Zwycięski projekt stanie się logo Międzynarodowych Mistrzostw Polski  Policji w  Siatkówce Plażowej- Turek 2013 po zatwierdzeniu go stosowną decyzją Komendanta Powiatowego Policji w Turku.
 
X. Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu, przerwania lub odwołania konkursu     z ważnych przyczyn, jeżeli prowadzenie konkursu stanie się niemożliwe lub w znacznym stopniu utrudnione z uwagi na możliwości techniczne lub działania siły wyższej.
2. Po ogłoszeniu wyników konkursu autorzy mogą odbierać swoje prace w Sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Turku (z wyjątkiem pracy nagrodzonej). Prace konkursowe nie będą odsyłane uczestnikom konkursu.
 
 
zgoszenie_konkurs

 


Powrót na górę strony